måndag, november 16, 2009

Sjuk.

Att vara sjuk och vara hemma är bland det tråkigaste som finns, så
min morgon har sett ut som såhär: klockan ringer 07.30, det värker i
hela kroppen, jag tänker att jag snoozar till 08.15, när klockan väl
ringer tänker jag tanken att det kanske är bäst att jag är hemma
idag, men tänker snabbt om att det kan jag ju inte! Kliver motvilligt
in i duschen ihopp om att bli lite piggare plus att lite smink kommer
att göra susen! Släpar mej ner till pendeln, in på jobbet och
känner att detta kommer inte att gå! Vad gör jag? Jo jag
sjukanmäler mej när jag e på jobbet?!?!?! Min chef undrar nog vad
jag håller på med! Hon sa bara, emma varför ringde du inte imorse?
Och det undrar jag oxå nu! Men men jag försökte iallafall.. Nu
väntar Alvedon och bums i säng, har definitivt inte tid att vara sjuk
nu!!

Inga kommentarer: