torsdag, augusti 21, 2008

Avslutar min kväll med Oboy & crostini

...och min kväll blev annurlunda. jag trodde att jag skulle ha en spelning med caracola. men när vi kom fram hade regnet precis avtagit och sällskapet skulle precis till att börja spela minigolf! Allting hade blivit försenat i och med det jävliga vädret tidigare under eftermiddagen och kvällen!
Vi fick självklart vara med och spela minigolf sålänge, så vi blev indelade i olika lag! jag hamnade med tre.. män! jag var till min förvåning sämst. jag som alltid trott att jag varit så bra i minigolf.. men nej, jag börjar på senare tid bli allt mer utklassad av mina motspelare, förutom när jag spelar med tomas då.. han fuskar till sej sin vinst, genom att slå bollen utanför banan så att han kan lägga bollen direkt nära hålet! jag är absolut inte bitter det får stå på hans samvete!
men jag hatar att förlora... ikväll gjorde det ioförsig inget, jag var ju inte beredd på matchen så jag hade ju inte förberett mej mentalt.. och då kan det gå sämre!=)
vi hade efter minigolfen en fantastisk spelning, alla sjöng med och alla var glada, vi bjöd på lite Ted Gärdestad, 60 tals medley, schlager, och självklart smiling in love. det blev till och med en liten allsång på slutet i form av en kväll i juni, då bjöds det upp till dans!
nu sitter jag här och avslutar min kväll med detta inlägg tillsammans med ett glas oboy och lite slata kex, förbaskat gott!
God natt

Inga kommentarer: