tisdag, augusti 26, 2008

Ny låt till mello!


Today.. vi var inne i studion och spelade in en ny låt till nästa års melodifestival! Jätte roligt, tyvärr var jag inte i toppform, jag kände så mycket för låten men jag kunde inte ge 110% så frustrerande, när det är något viktigt och där man verkligen vill göra bra ifrån sej men det går bara inte, jag gjorde fel flera gånger och var tvungen att ta omtagningar för många gånger enligt min egen mening, inte för att det blev falskt utan bara fel fraseringar... jag kände mej bara motarbetad av mej själv, min kropp var typ för trött för att stå och jag kände inte glöden och energi i kroppen som jag brukar, jag kunde inte ta toner lika lätt som annars, skit jobbigt.. jag kanske håller på att bli sjuk? men hoppas att det blir bra ändå och att jag ska få sjunga något på låten.

Nee upp med humöret. Sandra vann 50 kr på Triss alldeles nyss, jag och tomas hade hoppats på storvinsten, så att vi kan boka resa inför vintern, vi vill ju hälsa på johanna när hon drar iväg till nästa ställe, men då hade vi tänkt att ta med sandra och david och då hade det suttit bra i reskassan med en stor vinst på triss.. men det lär ju aldrig hända... vi får väl ut och leta burkar och börja panta istället!

2 kommentarer:

lewin sa...

Ja alla har sånna dagar ;P Jag tycker jämt att du e bra ialf och det kommer säkert att gå kanon. Satsa på vinst denna gången :P
puss i massa

Britt-Marie sa...

Vännen -- klart det kommer att gå bra! Du e "simply the best", så e de bara!

Den som lyssnar på er inspelning, kommer att höra alla dina och alla era kvaliteter!

Ska bli så spännande att följa den här låten på väg till ännu en succé!

*kram*