torsdag, september 24, 2009

Shopping.

AAAHH jag e sa glad for att det finns tillgang till dator har nere pa kreta! Det sista jag sa till Emilies mamma var, hur ska jag klara mej utan dator i en hel vecka?? Men uppenbarligen loste det sig:)

Idag har vi ju som vanligt tranat sedan legat vid poolen hela dagen, idag har det inte varit ett moln pa himlen, harligt!
Nu under kvallen tog vi bussen in till stan, vi gick efter strandpromenaden och stannade och at pa en av de manga resturangerna. Sovlakin har pa on ar ett sakert kort i matvag:)
Pavagen tillbaka till bussen stannade vi i en vaskaffar dar de salde ut allt i butiken for 50%!!! Underbart, hittade tva riktigt snygga vaskor och en som jag tillochmed kan anvanda som datorvaska!:) bild kommer nar jag ar tillbaka i Stockholm!
Och grymma som vi ar blev vi tydligen bra van med busschaufforen som vi akte med bade in och ut ur stan, sa vi fick tva gratis bussbiljetter innan vi klev av:)

Snart ska vi upp och dricka varat nyinkopta mintte i lagenheten!

Puss & Kram

Inga kommentarer: