onsdag, september 23, 2009

Tre harliga dagar.

Vi har det sa bra har pa kreta, vi akte ju ospecat men har hamnat pa ett jatte fint lagenhetshotell dock utanfor civilisationen, men det kanns ju helt perfekt for tva som behover vila upp sej! Vi sover sover och sover, har mycket att ta igen verkar det som! Har last ut tre bocker vilket ar extremt for att vara jag:)
Varje morgon borjar vi dagen med en power walk i en timme, imorse fick jag for mej att vi skulle springa istallet och peppade Emilie ordentligt och det var ju dumt... hon hade varsta tempot, som jag hangde med i under 2 minuter innan jag saktade ner rejalt... fel skor, ingen kondis, skavsar...vad ska jag skylla mer pa??? haha
efter att jag flasat efter mottes vi vid super marketen dar vi handlar var frukost varje morgon!
Val tillbaka pa rummet kor vi styrka i form av mag, arm och ryggovningar, och tro det eller ej eftersom detta inte later som jag over huvud taget men jag tycker att det ar riktigt skont med ett traningspass varje morgon! Ni kommer inte att kanna igen mej nar jag kommer hem:) haha


nu ska vi snart ata!

puss & kram

2 kommentarer:

Sara sa...

Gud va ni är duktiga :D Pussss

Eva-Marie och Simon sa...

Hej Emma!

Jag hittade din blogg genom "Micke"... Kul att höra att du mår bra. Simon saknar dig och vill träffa dig/er, vi hade planer på att "kryssa" men av div anledningar blev det inte av... Ha nu en fortsatt jätteskön semester och hälsa Emilie från oss!!! KRAM från Eva-Marie, Simons mamma/ Köping (Simon sover men hälsar så klart!!!)