torsdag, september 03, 2009

Tacos.

Jag har ju hittat min nya "thing" på luncherna och det är att gå till Tacobar och beställa en nacho deluxe.. kanske bör sluta med det, såhär gick det till idag:
Jag rusar in och beställer ovanstående rätt som han i kassan så snällt talar om att det kostar 68 kr. Jag börjar gräva i fickan efter pengar..hade kontanter idag..händer aldrig by the way, men mer ofta nu de senaste veckorna. Jag får först fram en 50 lapp och ska leta vidare efter 20 lappen som jag vet finns där. Men nej, -Det räcker med 50 kr, säger mannen bakom kassan. Jag insisterar, men nej idag fick jag min Nacho deluxe för femtiolappen. Tackar!
-Jobbar du här i närheten? blir följdfrågan. Jag hinner inte svara förrän han fyller i med -På Åhléns?

kanske böööör ha ett litet uppehåll gällande mitt tacointag!


Inga kommentarer: