fredag, april 17, 2009

Gran Canaria

Här har vi järngänget! Jag, mamma och mammas vännina Britta.
Inatt kom vi hem från 6 dagars semester på Gran Canaria. Det har blåst, och alla som känner mej vet hur lite det behövs för att jag ska frysa. Jag låg och huttrade i solstolen.. tyvärr finns det bildbevis..
Johanna stackare blev sjuk, tappade rösten men gjorde ett strålande jobb på scenen trots halsont!
Fler bilder finns på facebook!
Trots sjukdom och blåst så var det en super härlig och trevlig semester. Mamma och Britta var uppe med tuppen varje morgon gör att ta en timmes promenad. Sista dagen blev jag med lurad på en tvåtimmars promenad i stekande sol utan blåst och vatten, den promenaden satt sina spår kan jag lova men den var rolig, mamma och Britta underhöll med vilda diskussioner och jag var inte sen att hänga på!
Jätte härligt att gå barfota efter strandkanten!

Sista kvällen tog syrran med oss till Garbos, en helkväll med mat. dryck och underhållning. Dags promenaden gjorde nog sitt för efter något glas vin eller två fnittrades det ganska mycket runt bordet!=)
Denna bilden finns i en större version på facebook och är värd att se!!!=)Johanna mi sis, obs hon har 10 cm klack..det har inte jag!!
Tack för en minnesvärd resa girls (om jag får kalla damerna det?)
Snart kommer hon hem iallafall..du är saknad av många här hemma! Love ya!

Inga kommentarer: