tisdag, april 07, 2009

vilka härliga dagar i solen

Igår tog jag en promenad runt de nya kvarteren i Brandbergen och pratade i telefon med mamma.. vissa saker måste redas ut och då e hon ett väldigt bra bollplank! pappsi var lite upptagen med kunder så vi fick talas vid senare under dagen, sen min kära vän camilla milla, love ya!
Tänk på så bra humör man blir bara solen och värmen kommer fram, helt underbart, på kvällen blev jag bjuden på middag i stadsdelen södermalm..en klar favorit, vill såååå gärna bo på söder, men det får bli i drömmen än så länge..kanske en vacker dag, när caracola har slagit riiiiktiiigt stort=)

Idag var jag in till stan och åt glass med Emilie & Wilma, Mange kom förbi och gjorde oss sällskap under hans lunch. Vi satt i kungsan här i stockholm, solen sken, men en aningen kalla vindar i luften..
Sen har jag varit förbi och provdubbat en serie.. nu får ni hålla tummarna att jag får rollen!

Imorgon blir det jobb på kära PUB.

Kramar

Inga kommentarer: