söndag, april 19, 2009

Spotify

Idag fick jag spotify, ni som inte har det har missat något! Har lyssnat på allt från James Morisson till Abba!
Det passade ju väldigt bra att springa runt och städa till bra musik, börjar trötta på musiken jag har på itunes..
Min kära vän Camilla ringde och skrattade högt på andra sidan luren.. gamla bilder har rotats fram och jag vet ärligt inte om jag vågar visa den värsta! Jag hade iallafall kort brunt (?) hår, mockarjacka och utsvängda mockar byxor..-Ghaaaa hemskt!! min snygga pose gjorde inte saken bättre! Men jag kan bjuda på en annan bild..
Denna bilden togs av Camilla nere på vasaskolans toaletter (varför?). Tanken var att jag skulle få ett "omslag" till "Långsamt farväl" som jag fick spela in i samband med att jag vunnit en talangtävling.
Det var några dagar i mitt liv då jag av någon anledning envisades med att ha en sjal på huvudet(????)
Den här bilden vill jag inte ens kommentera mer än att marléne var ju söt iallafall=)
Om jag har otur så kommer fler bilder på facebook...

Inga kommentarer: