tisdag, april 21, 2009

Special agent Oso


Ja så heter serien som jag dubbar just nu.. jag är mer på dubberman än vad jag är hemma känns det som=) men det är väldigt trevligt, jag jobbar med roliga och trevliga människor! 5 timmar hårt arbete idag och imorgon blir det två timmar och på torsdag väntar 5 timmar igen..

Min karaktär Tass-Topp hjälper den lilla björnen Oso att göra rätt saker. Hon är en liten figur som sitter på hans bröstficka och flyger ut och sjunger ibland. Jätte rolig karaktär att dubba, hon är extremt glad heeela tiden. Det kan tyckas passa mej bra men efter 5 timmar i studion med ett konstant brett leende på läpparna börjar käkarna och huvudet värka en aning.

Tass-topp är det lilla huvudet med lila hår! Bilderna och dess rättigheter tillhör Disney.


Så om ni har playhouse disney kan ni följa denna serie som är för barn mellan 2-5 år!


Inga kommentarer: