söndag, oktober 25, 2009

24år.

ja idag fyller jag 24år. Har haft lite ångest för denna dag... 24 år känns så gammalt, jag har tänkt att jag skulle hinna med så mycket innan jag blev 24 år.. Men när jag tänker efter så har jag faktiskt hunnit med en del ändå..och det går ju att göra saker efter 24 också=)
Och min önskan gick i uppfyllelse, det blev lite skönsång och frukost på sängen imorse!

Efter frukost tog jag och lillasyster bussen till Bomhus för att hälsa på kusin Petra och hennes nyfödda dotter Isabel:
Vi han med födelsedagsfika hos mamma och Göran, Danne och Ida kom på besök...och eftersom jag inte är ett så stort fan av tårta blev det glass med maränger och chokladsås istället=)

Eftermiddagen spenderades hemma hos farmor & farfar i Hofors där det bjöds på smörgåstårta=)

Tack för alla gulliga gratulationer!

puss & kram

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Grattis än en gång Emma!
Va roligt att se farmor och farfar!
Och Johanna....

*kram*