onsdag, oktober 21, 2009

sömnproblem.


jag kan inte sova på nätterna och det gör mej tokig! Är så sjukt trött på mornarna när jag ska gå upp bara för att jag legat och vänt och vridigt, tänkt och funderat på natten!
På jobbet är det fler som har svårt att sova, Lucia tipsade om att lägga sej på spikmattan om man inte kunde sova så det ska jag prova inatt om jag vaknar!

Vi har repat med Sheelah under kvällen, vi började med ett besök på pizzerian innan vi tog oss an sången!

Längtar efter min lillasyster jätte mycket och på fredag ska jag möta upp henne, mamma & pappa på Arlanda innan vi beger oss hemåt till Gävle där jag ska spendera min helg och födelsedag=) Ja det var nog 5 år sedan sist jag firade min födelsedag hemma...har varit ute på turné det senaste åren så min födelsedag har firats i en bil påväg till någon spelning eller liknande!
Och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag blir väckt med sång och packet på sängen söndag morgon, bara för att få vara lite barnslig en sista gång=) ..sen vid 25 har jag hört att det ska vara kört!

kram och god natt


2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Finns ingen gräns för att bli firad -- det gäller hela livet och jag tycker det är viktigt att få fira så mycket som möjligt! Så jag hoppas att du får en härlig födelsedag! Ska bli skoj att ses på måndag!!!

Ett bland många tips för att kunna sova gott -- ett glas mjölk innan man sover lugnar ner kroppen och magen och neutraliserar lite grann.
Kram!

Unknown sa...

Men Emma, spikmattan funkar. Det är en magisk matta. Bara att lägga sig ner i 30 minuter och du kommer att sova som en stock, men du måste ligga på den varje kväll i några veckor.