fredag, oktober 02, 2009

Fredag.


Efter jobbet idag tog jag pendeln direkt hem till Farsta! Ibland måste ju världens bästa stund vara när man ensam sitter i soffan framför tvn, med underbart god mat och ett stort glas cola! Det är sånna stunder man uppskattar när man varit borta hela veckan och kommit hem runt midnatt varje kväll! riktigt så blev det inte för fröken Lewin denna kväll...

På lunchen idag fick jag äntligen sällskap av min kära vän Camilla från Gävle som var på besök här i Sthlm, vi åt på Vapiano vid Stureplan...nje det var INTE jag som tvingade dit henne, hon var faktiskt lite nyfiken på restaurangen eftersom hon läst så mycket om den på min blogg haha.
När jag kom tillbaka till jobbet väntade överraskande min mamma utanför=) och jag blev super glad eftersom vi sällan ses, mamma tog en kaffe och vi hann prata en stund innan det var dags för henne att ta tåget tillbaka hem till Gävle igen..

Imorgon väntar jobb och sen ska jag på en liten avskedsfest för min vän Kristin som åker till Svalbard om några dagar:(



God natt.

Inga kommentarer: