lördag, oktober 24, 2009

Detta har hänt.

Jag är hos mina föräldrar hemma i Gävle och jag trivs som fisken i vattnet! Imorgon fyller jag år och det firades med middag på en av stans restauranger redan ikväll! Lite bilder från middagen:

Igår tog jag mej till Arlanda efter jobbet och mötte upp pappa, mamma & Johanna, därifrån åkte vi hem till Gävle och ja...det blev utgång med syrran och Camilla på kvällen=)

jag, syster och Camilla var på Heartbreak och till min stora förvåning spelade "Kort i Rocken" med Jonas i spetsen denna kväll, och fy fasen va grymma dom är..och Jonas är en fantastisk sångare!
Idag besökte vi Läkerolarena med pappa, Brynäs spelade mot Linköping och det slutade 2-2..bättre det än förlust!

nu väntar utgång på Goya ikväll!



2 kommentarer:

Patrik Olsson sa...

Varför va inte jag med....?
Ni verkar ju haft jättetrevligt!

Jag hade ju velat serverat frukost på sängen till min kombo..
:D

Jessica sa...

Grattis Emma!