söndag, augusti 02, 2009

Bröllop.

I lördags vigdes Sarah och hennes Micke i oslätsfors kyrka utanför Gävle.

Jag viste redan innan att jag skulle gråta men inte så mycket...jag grät som ett litet barn, och jag som skulle sjunga och allt..typiskt! Med gråten i halsen genomförde jag "A moment like this" och några minuter senare gav Sarah & Micke varandra sina löften! Kicki min moster avslutade med "Gabriells sång" på tvärflöjt och jag grät ännu mer!

Festen efter bröllopet höll till i en liten röd byggnad en bit bort, det bjöds på champagne och en tipsrunda gicks där vi fick kluriga frågor om brudparet.
min vackra kusin Sarah

Maten lagades av bruden bror Robert. En tre rätters som var fantastisk!

festen fortsatte med dans och sång hela kvällen.


Fler bilder från den stora dagen kommer att läggas upp på Facebook =)

Inga kommentarer: