torsdag, augusti 20, 2009

typiskt.

(bilden från Coca cola)


jag har syndat hela veckan..så onödigt! coca cola typ varje dag, dumt dumt dumt, men åh så gott!
Som min syster sa här om dagen när jag frågade henne om jag skulle dricka cola eller inte "Du kommer ju ändå att hitta en anledning till att få dricka cola, jag e ju här det måste väl firas" låter ju som att jag har ett beroende kanske..måste styra upp detta. Emilie säger att hon inte har någon karaktär..hrm..kanske oxå får börja med det, men det låter ju så himla tråkigt. JAG, EMMA LEWIN SUNDBERG, HAR INGEN KARAKTÄR, DRICKER ALLDELES FÖR MYCKET COCA COLA! Och detta inlägg blev typ en hel reklamkampanj för läsken vars namn är onödigt att nämna igen!

och imorgon ska jag vara frisk och upp och köra magövningar igen...det var ett tag sedan sist!


Inga kommentarer: