söndag, augusti 30, 2009

Bröllop.

Igår var det bröllop. Emilies pappa Hans gav sitt lötfe till Anneli.
jag fick äran att sjunga för brudparet men det ingen viste var att jag hade en liten överraskning, Emilie och jag bestämde att vi skulle överraska med en duett. och tårarna föll!
alla barnen på trappan utanför kyrkan!

Anneli & Hans

Frida kvällens toastmaster

Brudparet seglade in på en brygga där vi gäster stod och väntade för att få skåla med brudparet. Festen hölls vid Sundby Gård, ett fantastiskt fint ställe en bit utanför stan!

Jag och Emilie var bordskavaljeer=) och mitt emot satt Lisa och Jimmy, vi hade jätte roligt, jätte god mat och det bjöds på vin, kaffe/te och avec.


Hans fick lyssna till Annelies fina stämma, i hennes egna version av "En sån karl" som blev inspelad under möhippan!

Brudvalsen hölls nere vid bryggan!

Festen fortsatte hela natten lång!

Puss & kram

Inga kommentarer: