fredag, augusti 28, 2009

Grönan ikväll.

Det blir Gröna lund ikväll med min bästis Patrik, jag har redan sagt till honom att det varken blir insane eller frittfall, Patriks kommentar tillbaka blev..vi får väl se! Jag svarar att han vet mycket väl att han inte får upp mej där och att det inte ska bli några sura miner..han e som ett litet barn, skulle säkert lägga sej ner och gråta om jag inte åker med. Men då kommer han få ligga där och lipa för jag vägrar;P

Lyckades ta mej ut på en liten shopping tur under lunchen..nja jag vet borde inte men det blev en top från topshop, den var så fin och hängde där..och konstigt nog så stod det mitt namn på den, den liksom ropade, köp mej, köp mej! så vad gör man inte när kläder vädjar? jo man köper det!

jag har seriösa planer på att göra något i höst som jag egentligen kanske inte vågar..men jag måste suga på det ett tag till..kanske, kanske... måste ringa och höra mej för först..

Puss & kram vi syns på grönan=D


1 kommentar:

Liza sa...

vad ska du göra??? säg säg säg!!!!