lördag, augusti 15, 2009

En fredag.



När man är sjuk är det bra att ha folk som rår om en.. och som jag sa till mamma, har jag inte min egen familj nära tillhands får man låna någon annans=)
Så jag och Emilie åkte hem till hennes pappa ute i Tumba där det bjöds på grillning & Kladdkaka ute på den stora altanen, vi hade filtar, tända ljus, braskamin som det eldades för fullt i och infravärmen kunde inte låtas bli att slås på.. det har nämligen blivit lite kyligare om kvällarna!

Någon som minns tjejsnack? Jag tror inte att jag och syrran hade det spelet men någon av våra kompisar hade det och jag minns att det var ganska roligt!
Emilie spelade på lillebrors trumset... jag satt och diggade med halvt död i soffan haha..

Vi åkte i Annelies cab från pendeln och jag kunde inte låta bli att fota!
Emilie passade på att prova kläder från den gamla goda tiden, klicka på bilden för att göra den större!
Bild med brunt kladd= kladdkakan till efterrätt
Hasse & Anneli bjöd på kärlekshistorier och vi andra lyssnade med stora öron!
Japp kallt var det!
Karin, världens gulligaste berättade att hennes barnbarn Hasse trodde att hon var 20 år fortfarande som släpade med henne till hockeyrinken!
Sen blev det hemfärd!
så nu säger vi godnatt!

Inga kommentarer: