onsdag, augusti 05, 2009

en dag på jobbet.

kl 08.00 ringer min klocka på morgonen, jag ligger oftast och snoozar i en kvart.. sen upp duscha, klä på mej, smink och hår fix, äta några mackor och sen går mitt tåg kl 09.10. kommer till jobbet vid 9.30..läser en tidning eller fixar med annat..sen sitter jag i repan från kl 10-19.15..ja det är så mina arbetsdagar ser ut! Idag fick jag besök av delar ifrån team caracola..vi kom aldrig fram till vilken gång vi firade..alltså om vi var inne på 5: e besöket eller 6:e... måste klura ut det tror jag!

Försökte hitta något fint i klädväg på lunchen idag..jag ska ju på picknick imorgon efter jobbet.. eller så blir det minigolf , inte riktigt bestämt än=)
snart kommer Emilie hem då får vi gå igenom hela garderoben, något bra lär man väl kunna plocka fram..

det blir tidigt i säng idag är såååå trött!

Puss & kram
Emma

Inga kommentarer: