fredag, september 19, 2008

Lillasyster min nya förebild!

Här sjunger johanna under late night
Fy fan va stolt jag är! Min lilla syster har blivit stor! Jag anser mej vara den som tvingade henne till audition den där kalla regninga höst dagen. och se vad som hände! jag är så sjukt imponerad och i natt när jag satt i taxin hem från arlanda tänkte jag att min lilla syster är numera min förebild. Från att tro att hon inte kunde till att ha en så fantastisk utstrålning och en tro på sej själv, hon tar plats fast inte på det sättet att hon försummar andra en plats bredvid henne. Hon har växt och nu finns det inget som kan trycka ner den damen!
en av showernas konstigaste klädval..
Jag önskar att jag kunde lägga in videoklipp.. är inte tillräckligt IT kunnig så jag lägger upp bilder istället, hoppas att ni kan se det jag såg ändå=)
Bluesbrothers medley är en utav johannas favoriter
"Tribute to the stars" var en utav de bästa showerna. Här hade dom inte hållit inne på
kostymerna 5 byten om jag inte minns fel!
Viva Nordica innehöll många bra medleyn, faktum är nog att detta blev vår favorit!
Johanna representerar norge i sin fina norska folkdräkt!

60-tals medley var bäst i viva nordica!=)
Rockmedley
Det är fler än jag som numera har Johanna som idol och förebild!
Nu längtar jag tills jag få se systeryster på scenen igen, och förhoppningsvis hinner vi komma och hälsa på henne i vinter på Gran Canaria, för hon har nämligen fått chansen att jobba vidare. och hon har bestämt sej för att fortsätta och det är jag så glad för, för hennes skull!
Hon tog chansen och hoppade, och hon svävar, flyger och hon föll inte!
Tänk om jag oxå vågade hoppa...

1 kommentar:

Britt-Marie sa...

Älskade Emma!
Det är nog så att Johanna har sett att du vågat hoppat, vågat kasta dig ut och därför har du på många sätt varit Johannas peppning till att också kasta sig ut!
Och vi kan bara hålla med -- hon e tokbra!
Jag såg några videoklipp på henne och vi är så stolta över det lilla vi såg! Hon visar flera gånger att ni båda är syskon, rösterna liknar varandra var och varannan takt...

Lili och Sussi eller bröderna Herrey eller andra syskonpar kan nog kasta sig i väggen...jag kan bara inte låta bli att fundera över vad systrarna Lewin skulle kunna åstadkomma i framtiden...