tisdag, september 30, 2008

Tänk om jag kunde få svära.. MYCKET!

Jag skulle vilja skriva en massa fula ord i detta inlägg, såsom f*n, fi**a, k*k, jä*la aphuvud, attans i gatan, ditt fula f*nskap, din odåga, hel*ete och skit!
Så arg blir jag av två anledningar. och mina anledningar har namn. FULA namn har dom dessutom och dom själva är inte speciellt vackra heller för den delen. Ungefär som två riktigt inflamerade finnar har dom etsat sej fast. Nu pratar jag naturligtvis inte om att jag har fått två finnar i ansiktet, utan jag pratar om två riktigt levande personer, som gör andras bla mitt liv till ett helvete.
Jag har skrivit det förut men det tåls att upprepas:
F*N, HEL*ETE, JÄ*LA SKIT ORVAR för två odåger som inte är vettiga, (det kom vi nyss fram till under vår telfonkonferans)

Inga kommentarer: