tisdag, september 30, 2008

Solklart för Alice igår..

Röstade du inte på Alice igår i Idol, då har du chansen igen på onsdag!
Ååhh jag blev såå rörd, hon är duktig! Det känns lite extra med Alice eftersom vi har jobbat så mycket tillsammans! Det känns som att Caracola har tagit henne under våra vingar!
Nu förväntar jag mej att du går vidare i tävlingen Alice, så lovar jag att vi alla kommer och tittar på dej! Och mina telefonräkningar lär bli dyra i höst det är väl det enda dåliga med det här. men jag antar att Alice röstade mycket på oss under melodifestivalen så nu får jag ge tillbaka och visa min uppskattning!=)
Jag måste säga att jag gillar den nya juryn, och dom är ju till och med söta i år, alla tre faktiskt. OCH dom vet vad dom pratar om, dom är väldigt generösa på att ge possitiv kritik, lite föör possitiv ibland, MEN hellre det!
Såvitt jag vet så är det väl ingen i årets upplaga som sjunger surt eller falskt än så länge, ingen har väl hittills kommit med pga sin roliga/konstiga personlighet eller för att man är snygg. Alla kan faktiskt sjunga!
Me Like!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skoj att du börjat blogga! :) Lägger in dig bland favoritlänkarna. Krams/L