söndag, mars 22, 2009

Gårdagen bjöd på oväntade ting

I fredags sov jag hos patrik, vi småtittade lite på Let´s Dance och drack några glas vin, igår morse vaknade jag med lite nervositet i kroppen, jag och Emilie skulle sjunga på dop senare under dagen. Väl hemma hos Emilie ändrade vi våra kläder några gånger innan vi båda kände oss bekväma=) Typiskt oss och speciellt Emilie=) Hugo, dopbarnet var lugn hela dopet igenom och vi fick alla lägga handen på den lilla krabaten. Vi sjöng "En helt ny värld" från Aladdin, det är ju alldels så där speciellt att sjunga i en kyrka, vilken akustik, jag tror att vi hade kunnat stå och sjungit där hela dagen om vi hade fått!
Det bjöds på Italienskbuffé efteråt, som var helt fantastisk by the way!

Skyndade hem när vi hade tackat för oss, hoppade in i duschen och på med ny outfit och iväg till nästa ställe, Camilla hade kommit ner från Gävle, Jenny landade på arlanda kl 17.20 ankommande från Mexico, vi alla möttes upp hemma hos kära Karin där det bjöds på chips, dipp och godis. Senare på kvällen tog vi oss till Ett ställe, som heter just ett ställe, och om någon kan dansa så är det Karin och Jenny, jag fick övertala alla att vi skulle stå på schlagergolvet iallafall lite under kvällen, alla hits från årets melodifestival spelades juh! Kvällen bjöd på mycket vänskap och skratt och imorse ringde klockan 9.30, en arbetsdag väntar på kära PUB som förövrigt är värt ett besök, det är ju så fint och många nya vårnyheter som man bara vill HA, HA, HA!!

Inga kommentarer: