måndag, mars 23, 2009

Skoldag

Idag har jag varit i skolan, trodde att vi hade vår presentation av kontoret men det var tydligen imorgon. Efter skolan tog jag buss 2 och hoppade av vid slottsbacken för att ta mej till Bistro & Grill Ruby som förövrigt var stängt, men jag kikade in genom fönstren och insåg att mitt möbelprojekt skulle passa perfekt där! Sen tog jag mej en promenad till centralen och satte mej på pendeln.. brukar läsa.. men inte idag, hade lite svårt med koncentrationen, har så mycket energi i kroppen som jag inte vet vart jag ska göra av. Trots det tog jag bussen från huddinge c=)
Väl hemma bestämde jag och min "dela lägenhet-polare" att vi skulle käka pizza. Tänk så gott det kan vara med pizza ibland. Sen somnade vi båda på en varsin ände av soffan! Sen middags tupplur=)
Imorgon ska jag hem till sara och andreas och kolla in deras nya lägenhet och ikväll väntar bara popcorn och cola framför tvn..orkar inte röra en fena!

Inga kommentarer: