fredag, mars 13, 2009

jag har lugnat ner mej

jag har tagit mej i kragen, gråten är inte längre nära till hands..men ack.. kan inte sluta tänka på alla bilder och låtar och dokument som bara försvinner..men man kan tydligen koppla datorn till en annan skärm om det är så att det bara är skärmen det är fel på!
Har tittat på en lägenhet nu ikväll..hoppas hoppas!

Lyxade till det med räkor, ost och kex och lite selleri och cola förstås, bara för att min dag har varit så hemsk, lite kompensation lär man få.
nu ska jag lägga mej i sängen och läsa min fantastiska bok!

God natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Emmi-pemmi, jag har en ny blogg nu :) så att du vet! Puss å kram /Kusin P

Anonym sa...

Även om datorn e död så går de o ta ut hårddisken o få ut grejerna, om det är en stationär dator du har.