tisdag, mars 17, 2009

I skolan

Vi delar ju skola med gymnasieelever.. känns som om att man är tillbaka där själv liksom. Står vid den allmänna data delen i skolan och killen bredvid mej stod nyss och förklarade för sin lärare varför en "konstig" sida hade kommit upp mitt under hans skoljobb. Självklart gick inte läraren på¨detta men gav sej tillslut!
Jag kommer på mej själv att titta över axeln när jag kollar min mail och facebook och även nu när jag bloggar...haha men jag e vuxen och min lärare bryr sej faktiskt inte om sånt. Jag betalar ju själv för kursen!

Just nu försöker jag söka information om Bistro & Grill Ruby, ska nämligen designa en stol till resturangen.

Igår var vi på premiären av "En Shoppaholics bekännelse" och jag avger inga kommentarer om filmen, men goodiebagen var den bästa. Och sällskapet naturligtvis, Emilie, jag och Sara, första gången vi fick visa upp oss för media tillsammans, det var skoj! kanske hittar en bild och presenterar här=)

Nu måste jag faktiskt googla vidare och sätta mej ner och skissa på min stol!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: