onsdag, mars 18, 2009

Våldtäkter (svärord kan förekomma)

Jag blir så jäkla förbannad, fan va vi tjejer måste fönedras av vissa män som dessutom förstör för andra bra män. För alla män är tack och lov inte svinhuvuden med psykiska problem.
Läste här om dagen i metro om en man som fick tre månaders fängelse för våldtäkt!!!!!! TRE MÅNADER!!! Mannen har förstört en kvinnas HELA liv och han får straffas i tre månader för det! Ne fy fan. En i min närhet har precis nyligen fått utstå samma fönedring och jag blir så arg så att jag kokar och jag hoppas innerligt att mannen åker in på livstid och får ett helvete i fängelset!
Vad får er svin att tro att ni har rätten att förnedra, förstöra våra liv, få oss att vara rädd så fort solen går ner? Vad ger er makten att tro att ni kan göra detta? Njuter ni verkligen? Ni har en sjuk uppfattning på sex OCH ni kan fan inte komma och påstå att det är offrets fel!
För det värsta är att ni inte ens står för era handlingar. Om fallet tas upp i domstol, vilket inte alla fall gör, så påstås det ofta att våldtäktsmannen aldrig förstod att tjejen inte ville, hon sa aldrig nej! Nehe? hon bara grät och skrek och såg livrädd ut, hon stretade emot, hon försökte ta sej därifrån. Ja men det är säkert så hon njuter! PUCKO!
Men du hon hade kort kjol oxå, fasen det tänkte jag inte på. Kort kjol= hon vill ha sex. uringning=hon vill ha sex. Nej=hon vill nog ha sex egentligen.
Ne jag ska nog bli kvinnokämpe i detta ämne, jag blir så förbannad! Jag har inget jobb för tillfället jag kan frivilligt ställa upp att kastrera dom svinen.

Inga kommentarer: