söndag, mars 15, 2009

söndag=huvudvärk

Var och firade Bato och Danne på jobbet igår, hemma fest var det länge sedan man var på. Min kära vän Karin följde med som sällskap. Självklart tittade alla på Melodifestivalen i den mån det gick, tänk va alla ska prata och berätta alla sina åsikter MITT I NUMRET! Jag försökte koncentrera mej och jag anser att jag fick en hyfsad bra uppfattning av programmet trots allt!
Men hur i hela fridens namn röstar svenska folket??? SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA??? alvarligt hade vi skickat den låten hade jag skämts! det var väln ingen schlagerlåt heller! Tack och lov tog Marlena hem segern och jag tror hon kan ro åt sej en bra placering i Eurovision.
Ja idag iallafall vaknade jag med världens huvudvärk trots att jag inte drack så mycket igår, men det var bara att parla sej upp för en arbetsdag på pub.
När jag kommer hem ikväll väntar en massa pluggande. Hade tänkt att allt skulle blivit klart i torsdags men så blev ju inte fallet, men ni som följer min blogg vet ju varför. Imorgon har vi redovisning på badrummet iallafall=)

Inga kommentarer: