torsdag, mars 12, 2009

Jag ska åka till Thailand!!!

ja, jag ska börja spara pengar iallafall! Sov hos Patrik igår, vi möttes upp i Farsta C och åt på donken innan vi åkte vidare hem, han har ju flyttat..det var ett tag sedan jag vet men jag hade ju ännu inte sett den nya lägenheten.. Såå fint hade han fått det. Vi tittade på semestersvenskar på tv 4 och bestämde oss för att vi skulle åka dit nu i november..målet är iallafall i november, om det inte skulle funka får vi skjuta upp det någon månad eller två.. men det är roligt att ha någonting att spara till och se fram emot=) Jag har aldrig varit i Thailand så det är ju en dröm att få åka dit!
såå nu hittade jag lite bilder från Thailand på google... borde inte ha sökt, titta här!
Nu ska jag bara se till att skaffa mej ett välbetalt jobb!=)

Inga kommentarer: