onsdag, oktober 01, 2008

Fest = Gratis Jeans

Helt otroligt, caracola var på fest förra torsdagen på Gul&blå, ja ni vet där man kan köpa kläder.
När vi entrade festen fick vi ett varsit klistermärke. Inom en vecka skulle vi komma tillbaka till Gul&blå och lämna in klistermärket och i utbyte få ett par jeans! En fantastisk deal må jag säga.
Var där idag och valde ut ett par. 899kr kostade dom. men jag fick dom naturligtvis gratis.
Tänk vilka förmåner man får ibland hörni!

Usch det regnar ute just nu och har gjort det nästan hela dagen. Tråkigt! Men jag har kurat upp mej i soffan och tittar på en massa CSI avsnitt! Min favorit serie alla kategorier!
Godiset har åkt fram oxå.

Igår kväll tog jag och tomas en lång promenad och vi båda avlägsnade mycket dålig energi och pratade av oss i en timme. Tänk va skönt det är att tänka när man är utomhus, det är nästan så att man tänker klarare... så nu känns det lite bätte. Har även pratat med mamma på telefon idag, hon blir lite orolig när jag får mina hatiska utbrott här på bloggen. Mamma är och hälsar på syrran nere på kreta just nu, men hon kommer snart hem och då har hon erbjudit sej att hjälpa... hon har erbjudit sin hjälp tidigare oxå men nu är tiden inne. Nu jäklar! Go for it morsan!

Åh har även pratat med min vän Lisa nere i Helsningborg idag. jag följer hennes blogg flitigt men det var roligt att få höra hennes röst. Som jag redan har förstått har hon det ju super bra på Wallmans. Hon passar ju som handen i handsken för det jobbet, det är jag bergis på! Har ni vägarna förbi så skulle jag om jag vore er sticka in huvudet och titta på showen. Sen är ju Patrik Rasmussen "jag hörde änglarna viska ditt namn" Patrik, med i ensamblen så bara det gör ju att man har två anledningar att titta på showen! Lycka till på premiären ikväll!

Nu ska jag gå tillbaka till mina CSI avsnitt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också ha klistermärke!! haha.. Nej nu ska jag minsann reklama din roliga blogg lite i min blogg. Sköt om dig!!