söndag, november 30, 2008

1 advent

Som ni kanske vet har jag varit i Västerås och jobbat hela helgen. Idag tog vi tåget hem tillbaka till Stockholm, väl hemma tog vi oss till Kindals dansavslutning ute i Hässelby Gård, hem till mina gamla hoods dvs. Jätte duktiga barn som dansade, och de dansade till caracolas gamla hits "Dum-di-da-dum" & "Ta ett första steg" hits och hits är väl kanske att ta i men ändå=)

När jag kom hem så hade min kära sambo julpyntat i hela lägenheten, det var supermysigt och vi drack lite te och åt lussekatter & pepparkakorBarnen har självklart redan pyntat med julgran inne i deras rum!

Idag är det första advent och då får man tända det första ljuset.. Imorgon börjar årets julkalender.. undrar om jag orkar upp redan kl 06.45.. men vi har väl två barn som ändå måste upp då=)

Jag bara älskar julen och tomtarna är redan framme så här sparas inte på något, förutom julgranen då förstås, den får vänta lite till!

1 kommentar:

lewinzky sa...

Vad tjusigt det blev, han är duktig Tomas!