onsdag, november 26, 2008

Golden Hits i Måndags

I måndags var vi på Golden Hits och vilken show vi bjöds på!


Vi hade det jätte trevligt, Liza, Patrik, patriks syster och hennes pojkvän & så vi... det bjöds på tre rätters varav en fantastisk god svamp soppa som förrätt, varmrätt bestående av oxfilé med potatis och en efterrätts tallrik med diverse olika desserter.




Igår jobbade jag heeeeeeeeeeeeeeeela dagen från 08.30 & då måste jag åka hemifrån 07.49 och det innebär att jag måste upp 07.15 och jag gillar INTE att gå upp tidigt på morgonen. sen stod jag bakom en disk till kl 19.15 sen direkt iväg på ett möte... så inget bloggande igår...
Imorgon ska jag upp tidigt (igen) =) rep inför julgalan i västerås.. det ska bli super kul, jag längtar faktiskt!
så nu ska jag packa...

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Lycka till med julgalan! Hoppas ni har bott in er nu, måste komma förbi och kika hos er nån gång framöver!
Vi kan väl höras av nåt framöver!
*kraaaaaam*
BM

Liza sa...

Tack för att ni kom med. Det betydde jättemycket för både mig och Patrik. Du är verkligen världens vackraste Emma, jag blir lika glad varje gång jag ser dig! =) Kramar!