fredag, november 21, 2008

idag har jag prov dubbat..

Idag har jag provdubbat en av huvudrollerna i en serie som ska gå på en kanal som jag inte har.. kom heller inte ihåg vad kanalen hette.. men får nog fråga igen om jag får rollen=)
Rollsättningen måste ju godkännas av folk i USA, så i nästa vecka får jag nog svar tror jag!

Imorgon ska jag upp tidigt.. 07.19 går tåget här ifrån Norrviken. Caracola ska till Göteborg och sjunga, det ska bli jätte kul, har saknat scenen väldigt mycket den senaste tiden. Melodifestivalklänningen är nerpackad i väskan som står och väntar på mej i hallen.. usch hatar att gå upp tidigt på mornarna.. är verkligen inte en morgonmänniska!


Alla ni som bor i Gävle måste rösta på årets lussekatt i arbetarbladet! Marléne och Pierrs coola katt Albin tävlar om vinstplatsen!

Återkommer när jag vet mer om hur röstningen går till!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: