onsdag, december 23, 2009

förlåt samma inlägg två gånger.

bloggar via mobilen ibland..och då kan det visst bli lite fel, ooops!=)

Sitter och kollar på gamla kort på datorn... och minns tillbaka till i somras när jag och Emilie var på kreta! 30 grader i skuggan, det var härligt! Så därför bjuder jag nu på lite sommarbilder och inte vinterbilder!
Har precis kommit hem från en middag på stan! Träffade Sara & Marléne på "Helt enkelt" jag och Sara träffades lite före och tog ett glas vin innan Marléne slöt upp! Och vi hade en hel del att ta igen..vi har ju inte träffats på hela hösten så det var mycket som skulle uppdateras! Marléne har ju precis blivit mamma till lilla Nova och jag hoppas att jag hinner få träffa henne nästa gång jag är i stan!

Imorgon är det julafton..jag har inte slagit in alla paket än av någon anledning?? jag som annars tycker att det faktiskt är roligt att slå in packet har ingen vidare lust eller ork just i år! vi får se om jag får någon inspiration imorgon=)

Nu är det dax att sova!
God natt & en riktigt God jul!



Inga kommentarer: