onsdag, december 02, 2009

Nu flyttar jag!


Ja, ni läste rätt, på söndag flyttar jag till en lägenhet på Gärdet!
ja så nu ska jag försöka hinna packa imorgon innan jag åker till Västerås...hrm..vet inte hur jag tänkte där, men det ska nog gå=D
på söndag när jag kommer hem från västerås åker jag först till nya lägenheten och lämnar min rosa resväska för att sedan ta mej till farsta och hämta en större resväska med grejjer..Någon som är sugen på att hjälpa till?=)

Men först och främst så ska jag fokusera på helgens shower... gaaaah längtar som tusan efter scenen!

Puss & kram & godnatt

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Men va roligt Emma!
Vet att du längtat efter något eget, så hoppas du ska trivas och lycka till med alla shower nu!
*stor kram*
BM

Lina sa...

Va roligt med flytt. Jag flyttar oxå snart, nästa helg för o vara exakt :)