söndag, december 06, 2009

Nyinflyttad till stan.

Ja man kan väl säga att jag bor i stan nu eller? jag bor mittemot tv4 iallafall!
Mötte upp Pia direkt efter vi klivit av tåget från Västerås, jag fick nycklarna till lägenheten och sen var det bara att sätta igång.

Vi hade en väldigt mysig efterfest fram till kl 05.30 imorse så jag har varit rätt trött hela dagen, men ville ändå få iordning någorlunda.
Patrik och Martin drog med mej ut till Ikea och där införskaffades en massa ljus, julpynt och en matta till hallen.
Min fina adventsljusstake..dock är alla ljusen tända, jag tänkte att eftersom jag jobbar så mycket nu i december och i stort sätt bara åker hem och sover så kan jag få tända alla ljusen för stämningens skull=)

Lite fönsterpynt..

Nu är det dax att sova om jag ska orka imorgon...lite dubbning på morgonen innan jobbet, sen äter vi julbord på kvällen alla salonger!

Puss & God natt

Inga kommentarer: