lördag, december 05, 2009

Shopping.

Nu har jag ju varit jätte dålig på att blogga.. Suck! MEN jag har
haft så mycket annat roligt för mej:) igår hann vi kolla runt lite i
affärer innan det var dax för soundcheck på Bmb. Träffade killarna
i bandet Duo jag som senare under kvällen bjöd på en hejdundrande
show, dom var sååå grymma! Bumbibjörnen var med och gästade och
startade ett långt tåg av dansande människor! Senare vid midnatt var
det dax för vår show, lite svårarbetat då stämningen hade hunnit
lagt sig, men jäklar va roligt vi hade! Vi fick lite små tips av duo
jag som vi kan ha stor nytta av i framtiden, så inför kvällens show
är vi extremt taggade:)

Nu ska jag ta mej upp ur hotellsängen, in i duschen och ut i repan
för att hälsa pappa och hans sällskap välkomna till västerås!

Puss & kram

Inga kommentarer: