söndag, december 13, 2009

Naglar & Efterfest.

Igår gjorde jag ju mina naglar, så här blev resultatet:)

Nu sitter jag och Sara på tåget påväg hem tillbaka till Stockholm
igen! Det har varit en jätte rolig helg och igår kväll parta vi loss
riktigt ordentligt! Vi hade nämligen fin besök från både Ystad och
L.A! Jag gav upp vid halv fyra imorse, mitt smink var inte längre på
ögonen.., mer utsmetat på sidorna pga att jag skrattat så mycket!
Helt galet!
Förövrigt fick jag handikap rummet på hotellet den här gången(?)
extra stor toalett och mycket stor yta att röra sig på i rummet, dock
lite mindre säng! Men att det fanns kontaktuttag på toaletten så man
kunde göra iordning håret vid spegeln kompenserade definitivt den
mindre sängen:)

Ikväll kommer syster och vi ska mysa med tacos=D

Inga kommentarer: