tisdag, december 22, 2009

Påväg hem till Gävle!

Har hunnit med en massa nu på morgonen! Upp och tvättade kl 07... Det
var inte självvalt! Hatar att gå upp tidigt på morgonen, älskar att
ligga kvar och snooza:) men det fanns inga andra tider som passade
fröken Lewin!:)
Jag hann ner på stan en sväng innan tåget gick, härligt med
julrusch? Nej inte om någon frågar mej! Tappar all köplust... Bra
ioförsig kanske?! :)

Har suttit bredvid världens gulligaste äldre dam i 80- årsåldern
på tåget, hon gick precis av, jag fick en stor kram innan hon tog på
sej en stor ryggsäck och drog iväg med sin rullväska!
Så söt, hon hade pinkoden fasttejpad på sin mobil! Och displayen var
så liten att hon knappt såg vad som stod! Jag introducerade henne i
iPhone men hon tyckte att den var lite för modern:)

Jag hade tänkt att jag skulle klaga på sj eftersom vi är 40 min
sena.. MEN efersom jag fick så trevligt sällskap bredvid mej så
struntar jag i det:)

Min påse med julklappar har by the way gått sönder.,. Dumt dumt
dumt!!!!

Snart ska jag träffa syrran, vi ska hinna köpa de resterande
julklapparna:)

God jul.

Inga kommentarer: