lördag, december 27, 2008

Från Söderhamn till Stockholm

Imorse tog jag tåget från ledigheten uppe i Söderhamn och for ner till storstads stressen i Stockholm! Oj vad tåget var fullsatt, många gick av vid Arlanda, det lockade kan jag säga.. Arlanda lockar alltid, tänk så härligt att bara åka iväg, åka någonstans där det är varmt och skönt, min syster längtar hem till kylan, jag byter gärna plats med´na!
Iallafall, jag gick inte av vid Arlanda Station utan åkte vidare till T-centralen i Stockholm och tog mitt pick och pack och gick mot jobbet.
sex och en halv timma slit och släng, vi har aldrig haft så mycket kunder och kläder i provrummen och överallt annanstans i huset. Skitkul faktiskt!

Nu sitter jag hemma i soffan, har tänt en brasa och tittar på Körslaget!

Puss & godnatt

Inga kommentarer: