måndag, december 29, 2008

Idag har jag blivit hedrad som artist

Innan jag själv bloggar brukar jag alltid läsa alla andras bloggar som jag har länkade till här på min sida. Ikväll fick jag en chock när jag läste Lasse Lingmans blogg, jag har nog aldrig fått så fina ord skrivna om mej, jag är numera nummer 2 på Lasses lista vad det gäller hans talang upplevelser, och det mina damer och herrar tar jag som en stor komplimang, för om det är någon som har sett och gjort mycket i sina dagar så är det Lasse Lingman, det är en peron jag tycker väldigt mycket om och respekterar högt i alla sammanhang. Han har inte bara upptäckt mej=) utan oxå artister som Peter Jöback, Lisa Nilsson, Jill Johnsson, Lisa Miskovski, Andreas Lundstedt mfl. Så att jag hamnar på hans lista är egentilgen helt ofattbart och jag känner mej enormt hedrad, så tack Lasse! Det som är så roligt med Lasse är att han alltid har något att berätta från hans tid inom artistbranchen, jag tror ärligt inte att det räcker med bara en 10 i topp lista, det finns nog väldigt mycket fler tillfällen som skulle kunna rankas, iallafall i alla historier jag har hört!

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Grattis Emma! Du är värd all heder och speciellt Lasse med all sin kunskap borde ju veta vad han pratar om!
Du är helt enkelt suverän!
*kraaaaaaaaaaaaaaam*

Liza sa...

Det är stort!!!
=)