torsdag, december 18, 2008

Julklappsinslagning och gamla bilder

Idag har vi varit och köpt en massa julklappar! och jag har slagit in paket sedan kl 14 men är ännu inte klar.. helt sjukt vad det tar lång tid! men ett 20 tal är klara och ligger runt omkring på golvet här!
Brittis min gudmor har varit i Stockholm på casting för Singing Bee, jag håller tummarna och hoppas självklart att hon blir bland de 50 som kommer med i programmet till våren!

AnnaSara min barndoms vän har fött sin första son tillsammans med hennes sambo Pär, jag har nog aldrig sett en så söt bebis, och jag ser fram emot att få träffa honom i verkliga livet=)

Marléne, din lilla=) här kommer lite bilder från tiden då det begav sej.. haha shit!

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Tack tack vännen! Ja, håll tummarna...
Skulle ju vara lite kul att få testa på kan jag medge!

*kram*
gudmor Britt-Marie

Britt-Marie sa...

Hej igen...har gått vidare till slutcasting nu! Ska ner nästa fredag på detta och klarar jag det så kommer jag med...
Håll tummarna!
*kram*