måndag, december 15, 2008

Sömntabletter, julgala, dubbning mm

Vilka dagar jag har haft... ligger i sängen just nu och bloggar, ska snart till att sova.. mina sömnpiller börjar så snart att verka!
Har inte sovit bra på över en vecka och det tar kolen på mej, jag måste åtminstone få 8 timmar sömn minst per natt annars funkar inte jag som människa, men den senaste tiden har jag sovit 1-4 timmar per dygn och det är fruktansvärt så igår kväll började jag med sömntabletter och fortsätter även i kväll och hoppas på fortsatt bra resultat!
I fredags hade vi julgalan igen, så även lördagen då var min mor och Göran på besök men oxå mina svärföräldrar Lasse & Ingabritt. Och jag gav allt, kände riktigt hur energin bara flödade!
I går tog vi det tidiga morgontåget tillbaka hem till huvudstaden och jag åkte för att dubba min första serie, en serie som förövrigt kommer att gå på Jetix kanalen. Monsters Busters Club, vi börjar med 13 avsnitt men jag har hört ryktas om fler.. så igår då var jag inne i studion i 5 och en halv timma... 5 timmar kvar att genomföra denna veckan!
Återkommer mer i morgon annars lär jag nog somna med datorn i knät..

tack gode gud för sömnpiller!

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Lite oroande med sömnpiller tycker jag...
Hoppas du inte behöver använda de imorgon och ingen annan dag framöver utan att du får njuta, vila och sova dina timmar på egen hand...

Ta hand om dig!
*kram*

Liza sa...

har samma problem som du nu... hatar att inte kunna sova. Usch!!!