torsdag, januari 08, 2009

-10grader och snö i Norrviken

hutter.. oj va kallt det är i vår lägenheten.. brasan är i full gång men ändå..

jag har bokat en resa hem till gävle, så jag kommer vara där i några dagar under nästa vecka..
mamma och pappa nu vet ni det=) hör av mej imorgon!

har fått lite välförtjänt skäll när det gäller min stavning.. jag ber om ursäkt och korrigerar nu i efterhand mina slarvfel på namnstavning under min "årskrönika del 2" krister Lindarw= CHRISTER LINDARW med Ch.. förlåt Christer.. Karina Berg=CARINA BERG med C.. förlåt Carina och alla andra som har reagerat över detta!
Till mitt försvar så vill jag säga att jag har dysleksi, men jag tycker att min stavning har blivit betydligt bättre än tidigare! Så min svenska lärare hade nog gett mej högre betyg idag!

Min årskrönika ska jag fortsätta med så snart jag har tid=)

God natt

Inga kommentarer: