torsdag, januari 22, 2009

Yoga

Japp idag eller nu på förmiddagen provade jag för första gången mitt Yogaset som jag införskaffade förra året. Jätte skönt, nu har jag stretchat ut alla muskler i kroppen till nybörjar yoga och självklart kommer jag att fortsätta! Jag har inte råd med ett träningskort än så det får vänta!
Igår var Emilie & Frida här på middag, det bjöds på tacos som jag lovat Frida. Frida och hennes mamma har gjort en klippbok med alla tidningsurklipp från melodifestivalen så vi satt och tittade och mindes tillbaka tillsammans. Top Model 11 gick på tvn och vi såg även lite av Made in Sweden innan vi skildes åt.

Senare på kvällen spelade jag och Tomas Buzz på playstation 2 skitkul, jag vann typ varje gång!
Idag har jag massor för mej så schingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, jaså!! ja, du ser ju vilken koll jag har :) skitsamma, den får ändå representera top model :)