fredag, januari 02, 2009

Gott nytt & god fortsätting

Imorgon kommer min årskrönika, den är väldigt viktig och kan bli lång så jag måste få tid på mej!
Imorse ringde klockan kl 06.20, suck, min sambo tvingade iväg oss på MQ rean som började kl 7 på morgonen, som ioförsej gjorde succé kom hem 2 timmar senare med en kappa, ett par byxor och en fin lila bomullsväst. När vi kom hem somnade vi gott i sängen igen.
Vi hann oxå med ikea på sena eftermiddagen, har nämligen köpt ett skrivbord som ska stå inne i vårat sovrum... det är bra när jag ska börja studera igen. Foto kommer senare. Åh vi hittade en stor röd matta in till köket oxå. Tomas trodde inte att det skulle bli fint men vilken tur att jag övertalade honom, skit snyggt blev det, foto på det kommer oxå.
Nu har jag stått och sjungit hela kvällen i mitt ljudsystem som jag köpte för ett x antal år sedan. Jätte roligt, det var så länge sedan. Stereon gick varm med Celine Dion, Whitney Houston & Mariah Carey låtar.
Nu ska vi slappa i soffan och titta på min favorit film Moulin Rouge.

Inga kommentarer: