onsdag, februari 04, 2009

Lilllördag, det är onsdag

Onsdagar är oftast bra dagar då är det snart helg igen, imorse ringde min klocka 10 över 5..jag är inte människa då, jag är ingen morgon människa tyvärr, men det var bara att bita i det sura äpplet och dra sej upp ur sängen.. och det värsta av allt, nästan, är ju att jag nästintill fryser ihjäl utanför täcket. I med linserna i grumligt trötta ögon, på med sminket, borsta håret, slänga ner frukost och lunch i väskan, klä sej med 20 lager tjocktröjjor och vinterjackan över, mössa, vantar och jag inbillar mej att jag är redo att möta kylan utanför ytterdörren! Tjena, nje jag kan säga att jag frös rumpan av mej ändå.. huttrade vid busshållsplatsen i 10 minuter innan bussen kom som skulle ta mej till tåget-tåget som tog mej till ett annat tåg som förövrigt var försenat idag, väl framme hämtade min chef mej och vi bilade till lagret där jag stod och packade reklamblad hela dagen fram till kl 16.30.
Det var tungt att jobba idag, min trötthet hängde över mej hela dagen, och nu kan jag säga att det är inte långt kvar tills mina ögon sluts och jag får sova till klockan 10 över 5 imotgonbitti..

sov så gott

Inga kommentarer: