fredag, februari 27, 2009

Today is the day..


ja äntligen har vi vårat första framträdande med Caracola sen julgalan.. det ska bli sååå roligt, har verkligen längtat.. vi har övat som tokar för att sätta in Sara i allt och en liten nervositet ligger självklart som ett moln över gruppen, men jag tror på detta och det kommer gå skit bra ikväll och framförallt roligt!
Lina och Jessica från fansiten undrade lite vilka låtar vi kommer sjunga..vi kommer köra nästan samma reportuar fast med några nya inslag varav ett nytt schlagermedley, och lite andra låtar som jag tror(?) att ni inte hört med oss tidigare!

Så nu ska den rosa resväskan packas inför helgen och mitt rum MÅSTE städas innan jag åker..det ser ut som ett bombnedslag..alla som känner mej vet=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till, hoppas det går bra!!!

Anonym sa...

Åh, ha det så himla kul nu och ge järnet. Det kommer säker gå jättebra! Önskar att jag kunde åka med även denna gång, men men... Lycka till!!!