onsdag, februari 11, 2009

När tröttheten tar över

Ja då var det dax igen då, imorse ring kl 04.55. jag har inte sovit bra på tre nätter så det tog emot att gå upp kan jag säga..ett tag lockades jag vid tanken att ringa och sjukanmäla mej, men när jag tänkte på i vilket behov jag är av pengarna ändrades tanken fort och jag klädde på mej en massa kläder för att slippa frysa.
Väl utanför porten, ipoden i högsta hugg, i med hörlurarna för att i nästa sekund inse att den inte funkar..min ipod alltså.. suck, JÄMT, HELA TIDEN, måste lämna in den, den bara lägger av.

Aja nu e jag så trött så jag skulle kunna somna stående, har massor av läxor att göra, helst ska jag vara ganska klar till på måndag men jag orkar verkligen inte, noll insperation...

Imorgon åker vi caracolor upp till Gävle på ett litet träningsläger i några dagar, vi passar även på att gå på hockey med min kära far, och ni som har vägarna förbi kan se oss sjunga nationalsången:) Min kära far fixar allt.

ne nu måste jag överaktivera mej själv fram till kl 21 eller nått så att jag inte somnar tvärt!

Inga kommentarer: